lejci lejcie ile wlezie a pozniej rozpacz bo tyle kosztoje
[O1] Bita śmietana w zbiorniczku wyrównawczym po uszczelniac
Zwiń
X
-
[O1] Bita śmietana w zbiorniczku wyrównawczym po uszczelniac
Zaobserwowałem u siebie wyciek płynu chłodzącego jakieś 400ml ns 500km. Z braku czasu na naprawę sięgnąłem po uszczelniacz do chłodnic Prestone.Wszystko zrobiłem według instrukcji z pudełka, no poza tym, że chciałem czekać aż się silnik nagrzeje na biegu jałowym tylko pojechałem 4km. Po wszystkim jeszcze silnik pochodził na wolnych obrotach z 10minut. Patrzyłem pod maską płyn ładnie się wymieszał i miał jednolity kolor płynu G12. Ale moja radość nie trwała długo , przejechałem jakieś 200km i zaglądam pod maskę, a zbiorniczek zapchany pianką o konsystencji bitej śmietany, że nie sposób odczytać poziomu płynu. Czy w takim razie płyn uciekła zbiorniczkiem że tu się skupił w tym miejscu uszczelniacz, jak jeszcze dzień wcześniej zbiorniczek był czysty? Jak zrobić płukankę całego układu chłodzenia i czym to zrobić?
Skusiłem się na ten Prestone uszczelniacz bo kiedyś mi pomógł w Audi A4 B5 1.9TDI AHU, a teraz tylko zrobiłem sobie bajzlu.
-
-
Zamieszczone przez majuDJNie ma żadnych objawów uszczelki pod głowica. Nie ma szlamu pod korkiem oleju ani też olej nie dostaję się do zbiorniczka,
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pekoolkolego jak nic uszczelka pod glowica ma przemuchy, tez tak mialem co kilkaset km musialem pol litra dolac. Wymiana uszczelki pod glowica zlikwidowala problem. 1.9 tdi asv
biały dym (para) wydobywający się z rury wydechowej – zaznaczam, że wydobywanie się białego dymu z układu wydechowego jest normalnym objawem podczas uruchamiania silnika (jazdy samochodem) w niskich temperaturach otoczenia,
jasny nalot (o konsystencji masła) na korku wlewu oleju silnikowego,
plamy oleju w zbiorniczku wyrównawczym płynu do chłodnic,
częste przegrzewanie się silnika,
spaliny (bąbelki powietrza) pojawiające się w zbiorniczku wyrównawczym podczas zwiększania obrotów silnika.
U mnie nic z wyżej wymienionych nie ma.
Komentarz
-
-
Zanim będziesz bawił się w niepotrzebne (mam nadzieje) naprawy to wypłócz układ.. wylej to ustrojstwo zalej ze dwa razy zwykłą wodą.. pianka koloru brązowego? miałem podobny problem w megane i było spowodowane zmieszaniem się płynów chłodniczych i wyszła nie przyjemnie kolorystyczna pianka aż cały zbiorniczek pozapychany był.. układ wypłukałem dwa razy i po problemie
Komentarz
-
-
Pianka kolor różowego taki jak ma kolor płyn G12. Zobaczymy we wtorek ma zaglądnąć mechanik.
[ Dodano: Pon 01 Lip, 13 23:15 ]
Panowie ratujcie. mechanik sprawdził chłodnice węże i wszystko ok. Test na obecność spalin nie wykazał obecności ich w układzie chłodzenia. Mówił, że sprawdzi jeszcze jutro pompę wody czy nie przecieka. Czy w takim wypadku decydować się na wymianę uszczelki?
[ Dodano: Sro 03 Lip, 13 17:32 ]
Auto u mechanika, jednak UPG całość zabiegów z planowaniem itp uszczelką pod zaworami, zalanie płynu G12 ma się zamknąć w 1000zl. Temat do zamknięcia
Komentarz
-
Komentarz